fredag 1. januar 2016

Top 10 LO and cards 2015


***   GODT NYTT ÅR !!!!   ***

Ja, da har vi startet på nok et nytt år.....2016 :) Blanke ark som vi kan gjøre nesten hva vi vil med :)
Jeg håper kreativiteten og scrappelysten vil vedvare som den har gjort siden jeg startet med scrapping på denne måten i 2004 :)

Det har blitt vesentlig mer kort enn LO`er dette året, men jeg har på langt nær sluttet med LO`er altså :)

Her er mine topp 10 fra året 2015:

Topp 10 LO`er: 

Tired













100 % cute














Beachtime













xo














By the sea














So many of my smiles













Kurs på Bikuben med Finnabair













LO uten navn













Vacation Fun













Play time















Topp 10 kort:

Posekort - lilla/lavendel














Turkis, sort og sølv mixed media kort














Rosa shabby chic/vintage posekort













Rosa Mixed Media kort













Blomsterkort med ferdig die cut













Herreskjortekort














Beige og hvitt juleposekort













Kjærlighet/bryllupskort












Vinterbursdagskort














Vintage babykort


6 kommentarer:

  1. Such a wonderful and beautiful array of cards and layouts. Thanks for sharing.
    Happy New Year!! May 2016 be all that you want it to be and more.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    SvarSlett
  2. Fantastisk flott alt sammen! Du er helt rå på LO'er! Og på kort også, herlighet så flink du er Tone! Elsker den lekne kreative stilen din! Ønsker deg et godt nytt innholdsrikt og kreativt nytt år! Gleder meg masse til å følge deg videre i 2016.
    klem Unni

    SvarSlett
  3. Nydelige kreasjoner fra deg som alltid! Håper jeg kommer litt i gang igjen utover året, men er veldig fornøyd med at skrappepult og utstyr er blitt brukt flittig i jula ...ikke av meg da, MEN brukt :o) Ha et riktig godt nytt år :o)

    SvarSlett
  4. Så utrolig mye flott her! Første LOen var nydelig. :)

    SvarSlett
  5. Herlig, herlig. Helt fantastisk og se hva som er dine favoritter også. Jeg ser mitt favorittkort fra deg er med på listen, for jeg digger det røde julekortet ditt. Så annerledes og kreativt :-)

    SvarSlett
  6. En flott liste med både kort og layouter.. Skulle ønske du hadde litt større bilder så det ble lettere å se alle dine lekre detaler;-)

    SvarSlett