torsdag 28. januar 2016

Favoritt - Papirlosjen - Lie the life you imagined


Papirlosjens utfordring i januar er å vise våre personlige favoritter.
Når man har scrappet noen år så har man flere favoritter. Det kan være en LO eller et kort eller et annet prosjekt som betyr noe spesielt for meg, noe jeg er veldig fornøyd med osv. Så det er ikke alltid lett å plukke favoritter.

Jeg har allerede valgt  to favoritter...og her er den tredje og siste :D

Favoritt nr. 3 - Live the life you imagined - Denne ble laget i 2014 og jeg koste meg med å lage denne. Selv om jeg ikke er noe glad i vinter og snø synes jeg alltid det har vært gøy å scrappe vinterbilder :)


2 kommentarer:

  1. Vakker LO. Mange flotte detaljer. Jeg satt lenge og beundret din kreasjon!
    Tusen takk for at du deltar på vår 'favoritt utfordring' hos Papirlosjen!
    Smil fra DT Ane Lene

    SvarSlett
  2. Nydelig LO. Dessverre kan vi ikke godkjenne ditt bidrag, da dette ikke er ett nytt bidrag. Dette står det om i våre regler. Papirlosjen

    SvarSlett