onsdag 27. januar 2016

Favoritt - Papirlosjen - Very cool



Papirlosjens utfordring i januar er å vise våre personlige favoritter.
Når man har scrappet noen år så har man flere favoritter. Det kan være en LO eller et kort eller et annet prosjekt som betyr noe spesielt for meg, noe jeg er veldig fornøyd med osv. Så det er ikke alltid lett å plukke favoritter.

Jeg har allerede valgt  en favoritt, men har jo flere :D

Min favoritt nr. 2 må være dene -  Very cool -  Denne ble laget i 2014 og jeg har valgt denne fordi jeg er veldig glad i blått og brunt og synes jeg har fått til akkurat den stilen jeg ønsket ved denne LO`en.



5 kommentarer:

  1. Det var en knalltøff Lo, helt perfekt "rufsete". Takk for at du deltar hos papirlosjen sin utfordring.
    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Stilig LO, ikkje rart dette er ein favoritt. Tusen takk for at du deltar i utfordringa til Papirlosjen.
    Klem Annelen

    SvarSlett
  3. Kjempe stilig Lo. Digger den stilen du har fått frem. Tusen takk for at du deltar i papirlosjen sin Favoritt utfordring :-) Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  4. Nydelig LO. Dessverre kan vi ikke godkjenne ditt bidrag, da dette ikke er ett nytt bidrag. Dette står det om i våre regler. Papirlosjen

    SvarSlett
  5. Utrolig stilig LO! Stilige farger sammen og så mange tøffe detaljer.
    klem Unni

    SvarSlett