mandag 18. januar 2016

Favoritter - Papirlosjen - Tired


Papirlosjens utfordring i januar er å vise våre personlige favoritter.
Når man har scrappet noen år så har man flere favoritter. Det kan være en LO eller et kort eller et annet prosjekt som betyr noe spesielt for meg, noe jeg er veldig fornøyd med osv. Så det er ikke alltid lett å plukke favoritter.

Men, jeg har nå tatt et dypdykk i mine scrapperier og tror det må være denne jeg ender opp med :)

Favoritten lagde jeg i 2015 - Tired 
Dette fordi jeg er så glad i de bildene av Daniel og fordi det er en side jeg ble fornøyd med.




5 kommentarer:

  1. Jeg hadde aldri i verden klart å plukke meg ut en favoritt her hos deg, det ville vært en umulig oppgave så mye lekkert som du lager! Denne LO'en er intet unntak, fantastisk flott! Lykke til i utfordringen :)
    klem Unni

    SvarSlett
  2. Herlig LO.
    Skjønner godt at du er fornøyd med den!
    Tusen takk for at du er med på vår 'favoritt utfordring' hos Papirlosjen.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  3. Ein veldig flott og ikkje mist stilig layout. Fine fargar, detaljer og motiv ♥

    SvarSlett
  4. Nydelig LO. Flotte duse farger. Tusen takk for at du deltar hos papirlosjen sin favoritt utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  5. Nydelig LO. Dessverre kan vi ikke godkjenne ditt bidrag, da dette ikke er ett nytt bidrag. Dette står det om i våre regler. Papirlosjen

    SvarSlett