tirsdag 31. mai 2016

Mixed Media i pastellfarger - Mixed Media in pastelcolors


Jeg synes det er veldig moro å lage slike kort med masse klin og klæsj. Hadde en ide i hodet mitt, men jeg tror ikke den kom ut helt som jeg hadde tenkt. Men, sånn er det bare :)

I think it is very funny to make card like these....with....how do you say it in english....spills and splash..... I had an idea in my head, but it did not turn out quite as I was thinking, ....but it's like that sometimes :)

I have used:

- gesso
- stencil from Tim Holtz
- modelling pasta
- various flowers
- grungeboard from Tim Holtz
- Glimmermist
- pearls
- chipboard butterflies from Wycinanka
- die cut fro Kort og Godt
- stamps unknown

Thanks for looking :)








I participate in following challenges:

- Live and Love Crafts - Challenge #47 - blossoms and/or butterflies - 31.5

- The Mixed Media Monthly Challenge - Challenge #24 - butterflies and blooms - 31.5

- More Than Words - May 2016 - mini challenge - use the word "time" - 31.5












- Words Paintery - May 2016 - 14.6


3 kommentarer:

  1. Herlighet så lekkert! Misunner deg som klarer å kline og klæsje og ende opp med et så lekkert resultat! Jeg ville bare endt opp med.... klin og klæsj...:D
    klem Unni

    SvarSlett
  2. Gorgeous card, Thank you for joining us at Words & Paintery this month!

    SvarSlett