søndag 29. mai 2016

Lekent kort i rødt, hvitt og blått


Jeg måtte bare prøve meg på noe.....ble ikke som jeg ville....men bedre lykke neste gang :)

I just had to try.....it did not become like I wanted.....better luck next time :)

I was inspired by a card from Annikarten 

I have used:

- circle punch
- washitape
- eyes
- die cut from Kaboks
- stamps from "Kort og Godt" + unknown

Thanks for looking :)






I participate in following challenges:

- Papirplaneten - Utfordring # 6 - rødt, hvitt og blått - 31.5

- Kaboks - Utfordring #04 - Finn barnet i deg - 31.5

- Simply Papercraft - Challenge #29 - Anything goes - 1.6

- The Male Room - Challenge #36 - Critters and/or bugs - 7.6

8 kommentarer:

  1. Så kult og morsomt kort. Takk for at du er med på utfordringen hos Papirplanten sin utfordring. DT Bente.

    SvarSlett
  2. Det var et morsomt monster-kort!

    SvarSlett
  3. Such charming little critters and what a clever way to use a circle punch. Thanks for playing at The Male Room.

    SvarSlett
  4. Så herlig kort, Tone. :-) Og skikkelig kule monstre. ;-)
    Tusen takk for at du deltar hos kaBoks. :-)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Jeg rett og slett elsker monstre, og synes du klare den bragden fin fint ;-)
    Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks :-)

    SvarSlett
  6. Et sånt herlig kort! No fikk eg en ide til bruk av denne type auge :-) Takk for at du deltok i Papirplaneten sin utfordring Rødt, kvitt og blått. DT Monica

    SvarSlett
  7. For et herlig kult kort! :) Ikke vet jeg hva du hadde tenkt, men resultatet ble knallbra! :)
    klem Unni

    SvarSlett
  8. I really like these critters, they are fun and funky! Sorry to be so late commenting, but thanks so much for playing along with our Critters challenge at The Male Room! Deborah, DT.

    SvarSlett