tirsdag 28. september 2010

Scrappehusets utfordring - la deg inspirere av fargene

Her er mitt bidrag til Scrappehusets utfordring - la deg inspirere av fargene.

A real swinger

Bildene er av Daniel på lekeplassen bak hotellet i Danmark. To av bildene er veldig dårlige, men jeg synes uttrykket hans er så godt at jeg ønsket å scrappe de likevel :o)

Jeg har brukt:

- Mønsterpapir fra Basic Grey + Kaiserkraft + Bazill
- Bokstaver fra Heidi Swapp + Adornit
- Sommerfugl fra internett med Diamond Glaze
- Pynt fra Maya Road
- Metallpynt

Takk for at du titter :o)



detaljbilder:



4 kommentarer:

  1. Hærlig!!!! Synes alle tre bildene var fine jeg, og som du sjøl sa; de må være med for historien.

    SvarSlett
  2. så flott da....herlige detaljer og nydelig fargevalg....takk for dette flotte bidraget ditt...

    SvarSlett
  3. Denne var også skikkelig lekker!! Digger at bildene er sånn i fokus! Helt færlig kombinasjon av fargene våre - en virkelig lekker LO dette også!!
    Takk for at du ble med!!

    SvarSlett
  4. Herlig bidrag til fargeutfordringen, artige bilder, og kjempeflott scrappept. Takk for at du tok utfordringenn.

    Iselind

    SvarSlett