tirsdag 28. september 2010

Scrappehusets oppgave "Lift Berit"

Mitt bidrag til Scrappethusets oppgave hvor en skulle lifte Scrappelyset i september :o)

Jeg har valgt å lifte Berit sin "Wild Thing"
http://bthorn.blogspot.com/2010/06/wild-thing.html

Takk for lånet Berit ! :o)

Fun Ride

Bildet er av Daniel og Vidar når de har satt seg i legobåten som skal ta de rundt i legoland-"kanalen" :o)

Jeg har brukt:

- hvit bazzill
- restepapir fra bl.annet Nille, My Minds Eye og figurer fra 3dny Papir
- chipboard bokstaver
- ukjent metallpynt
- sommerfugler fra nett
- glimmer mist

Takk for at du titter :o)



Detaljbilder:



12 kommentarer:

  1. Så hærlig denne var. Likte pyntinga og fargene, og robotdetaljen;))


    takk for besøket hos meg.

    SvarSlett
  2. Så flott denne var. Papirene var jo perfekte til dette bildet.

    ha en fin dag :)

    SvarSlett
  3. aaah, herlige detaljer på denne LO'en og blåfargen er jo absolutt med på å svinge den opp to hakk.. ;o) takk for at du deltar på utfordringen....-ha en fin fin dag...

    SvarSlett
  4. Love this page!!! Definitely one I'll have to try.

    SvarSlett
  5. OMG!!! Så utroooolig lekre farger!!! Den blåfargen var så hærlig sterk og knall-lekker!!! Dette var virkelig en lekker lift!!!
    Takk for at du ble med på å lifte lyset vårt!!

    SvarSlett
  6. for noen herlige farger. har noen bilder fra legoland liggende jeg og, men fargene er jo så uuuuutrolig sterke på de bildene. du har klart å scrappe med perfekte farger og papir. en flott inspirasjonskilde er du.
    klem pia

    SvarSlett
  7. HERLIG colorblocking ja!! Og flott LO! :)
    Og ja, den sømmen så veeeldig ekte ut!!!! KULT!

    SvarSlett
  8. Denne likte jeg supergodt Tone <3 <3 <3 Herlige papirer og mønstre :) og veldig svak for slike morsomme robot/bassilusk luringer til pynt ;)

    SvarSlett
  9. Utrolig flott LO- digger den.

    Svar på ditt spørsmål om det er ok å kombinere utfordringer hos Scrappehuset med andre utfordringsblogger, så er svaret nei. Bidrag som leveres hos Scrappehuset kan ikke kombineres med andre utfordringer.

    Ha en fin dag,

    Iselind

    SvarSlett
  10. Så flott color-blocking :) Herlig fargekombinasjon - en riktig gla'LO :) Flott med distressingen! Ligger en liten sak til deg i bloggen min :D Ha en fortreffelig dag Tone! Klem

    SvarSlett
  11. Ååh, så fin! Koselig at du lifter meg. Nydelige farger og mange spennende detaljer her, kan ikke skjønne at det ikke er ekte søm??

    SvarSlett
  12. En fargeklatt av en LO. Friskt fargevalg og festlig bilde. Søte detaljer.

    Takk for din flotte lift. :D

    SvarSlett