mandag 31. desember 2018

Topp 10 kort i 2018


Jeg har laget over 130 kort i år, men synes faktisk det gikk ganske lett å finne mine topp 10....vet ikke om det er bra eller dårlig......hahaha :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I have made over 130 cards this year, but actually I did not find it difficult to pick 10....I do not know if that is good or bad......lol :)

Here is my top 10:



Kort nr. 1 - 50 and fab.






Kort nr. 3 - Høstkort med metall












Kort nr. 7 - Bryllupskort



Kort nr. 8 - Kort med sugerør

  
    


Kort nr. 9 - Hugs and kisses



Kort nr. 10 - Chabby Chick kort


4 kommentarer:

  1. Så kreativ du er som har laget 130 kort! Jeg har knapt laget kort i år. Jeg håper at du forsetter å ha gleden over å lage kort i 2019.

    SvarSlett
  2. Flotte kort du lager!
    Gratulerer med å vinne hos Papirdesign. Jeg var også så heldig å vinne! Si ifra om du vant noen dubletter. Jeg endte opp med noen dubletter om du ønsker å bytte stempel eller dies!

    SvarSlett
  3. Flotte Topp 10 kort du har trukket fram :))
    Alltid moro å titte innom bloggen din og se alt det nydelige du lager.
    Gleder meg til masse inspirasjon også gjennom dette året - Godt Nyttår!

    SvarSlett
  4. Hei og Godt nyttår.
    Masse flott på topp 10 lista di.var innom å kikka for et par dager siden også.Takk for "besøket" hos meg også.
    Jeg har som et mål i år og bli flinkere til å kommentere blogger jeg er innom🤞 så vi "sees" nok snart igjen...

    SvarSlett