mandag 16. april 2018

Posekort med drink - Card in paperbag with longdrink


Jeg falt bare så veldig for disse stemplene til Tim Holtz :) Synes de er artige og flotte til å lage friske, lekne party-kort :) Jeg synes også det er litt deilig å bruke litt friske farger nå når våren er her :) Så her er mitt forsøk.

~~~~~~~~

I fell in love with these stamps from Tim Holtz :) I think they are funny and great to make fresh, playful party-cards :) I also think it is nice to use som fresh, bright colors when the Spring is here. So here is my try :)

I have used:

- paperbag from Søstrene Grene
- gesso
- straw
- stamp from Tim Holtz, Norsk Stempelblad Staz.on
- Distress Ink
- lace
- tag from Søstrene Grene

Thanks for looking :)







I participate in following challenges:

- Card Mania - CMC #103 - Spring - 28.4

- Scrap From Your Heart - Utfordring #20 - Ikke 6x6 - 27.4

- Craft Stamper - Take It Make It Challenge April - Anything goes - 25.4

- City Crafter - Blog Week 407 - Birthday celebration - 16.4

- Cards-und-more-shop - Challenge no 23 - Anything goes - colorboard - 8.5

- Scrappelyst - Grublis for April - utfordre deg selv - 5.5

Jeg har utfordret meg selv til å fargelegge stempel....akkurat DET gjør jeg ikke ofte og føler vel ikke helt at det er ligger for meg....men, jeg fikk en litt rustikk fargelegging :)

- Scrappegarasjen - Utfordring 44 - 3D - 9.5




12 kommentarer:

  1. Super cute!!! Thank you for joining us at City Crafter, good luck!!! Amy DT

    SvarSlett
  2. Så utrolig stilig dette ble. Og så letvint "bare" male rett på konvolutten og så stemple. Ble knallstilig!"

    SvarSlett
  3. Synes du klarte den utfordringen flott jeg! Spennende kort :) Takk for at du deler det med oss i Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Spennende og annerledes kort :-)
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  5. Your card is very beautiful !
    Thank you for joining us at Cards und More challenge !
    Hope to see you again!
    Good Luck!
    Fikreta DT

    SvarSlett
  6. Så festlig posekort. Herlig motiv!
    Tusen takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  7. I love those stamps! Those a really cool!

    Thank you for your awsome creation and good luck!
    Every 10th of the month we start a new challenge, please join us again!
    Keep on craftin'
    xo
    Cards und More, DT Diana
    Diana's blog

    SvarSlett
  8. Love this funky tag bag! Thanks for playing along at Craftt Stamper Take It, Make It!

    SvarSlett
  9. Gorgeous project, thank you for joining in with us at the Craft Stamper Challenge, Elizabeth x

    SvarSlett
  10. Herlig kort! Akkurat de gullstripede posene har jeg liggende hjemme selv også, nå ble jeg inspirert til å lage kort av de jeg også ;)

    Tusen takk for at du deltar i grublisen vår hos Scrappelyst!

    DT Linda

    SvarSlett
  11. Fint posekort du har laget! Takk for at du er med på utfordringen vår, hos Scrappegarasjen! klem Synnøve

    SvarSlett
  12. Kjempe stilig!
    Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring:)
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett