torsdag 29. desember 2016

Topp 10 - 2016


Tenk at 2016 snart er over. Det er egentlig skremmende hvor fort tiden går.

Hva skal jeg si…..2016 var egentlig et fint år helt til høsten kom. Fra høsten er det egentlig måneder jeg kunne fint vært uten.

I slike stunder er det godt å ha en hobby å pusle med, få tankene over på noe annet.

Jeg ønsker dere alle et riktig Godt Nytt År og tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger jeg har fått både her i bloggen og på facebook. Jeg setter stor pris på dem  ♥ ♥ ♥



Så her er min Topp 10 liste for 2016.

LO`er:
































Topp 10 - Kort


























1 kommentar:

  1. Du er helt fantastisk til å lage både LO'er og kort, sååååå mye lekkert:)
    Gleder meg til året som kommer, og kan garantere at du som alltid kommer til å være til stor inspirasjon for meg :) Klem

    SvarSlett