lørdag 4. april 2015

My boys - PL

Ja, her får de ikke sitte i fred i badekaret en gang :)
Jeg måtte jo ta bilder da gutta satt i badekaret :) Bildene er tatt i april 2007......altså 8 år siden :)

Jeg har brukt:

- PL kort (ukjent)
- selvlaget banner
- thickers
- stencil fra Dylusion
- stempler fra Hege Al
- piler og sirkler laget selv

Takk for at du titter :)









Jeg deltar på utfordringen hos:

- Project Life Norge -  1 år - inspirasjonsbilder - og  jeg har valgt dette inspirasjonsbildet.....både vann og herlig ble jeg inspirert av :)










- Scrappegarasjen - utfordring #9 - dokumentasjon

6 kommentarer:

  1. kjempekoselig PL med flotte farger og mange lekre smådetaljer...

    SvarSlett
  2. Lekkert pyntet PL side du har laget her!
    Takk for at du deltar hos oss med jubileumsoppgaven. Hilsen DT Vibekke Project Life i Norge :)

    SvarSlett
  3. Herlig badeside med fine detaljer :) Badebilder må jo også foreviges ;) Takk for bidraget!

    SvarSlett
  4. Mine har ikke sluppet unna badebilder de heller :) Herlig side.
    Takk for at du deltar på jubileumsutfordringen vår :)

    SvarSlett
  5. utrolig stilig side, gøy å se den lekne stilen din også i PL (og de HegeAL-stemplene angrer jeg bare såååå på at jeg ikke kjøpte når jeg hadde muligheten - passer jo perfekt! :) ) Takk for nok et bidrag :) Lene

    SvarSlett
  6. Hærlig! Godt å kunne dokumentere med bilder!
    Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett