torsdag 25. april 2013

Rød tag + gul og blå tag + grønn tag

Tager til Tag 2013 på

Scrappeland


Tag nr. 13 - hjerte(r)

  1. Jeg har brukt:

    - rød glimmermist og dylusion
    - hvit gesso
    - tissue tape fra Tim Holtz
    - osteklut
    - magic mesh
    - stencil fra Panduro
    - chipboard tag med dylusion og Distress crackle paing
    - lite tre hjerte med glass beads
    - seam binding bånd






Tag nr. 15 - noe som stikker utenfor kanten

  1. Jeg har brukt:

    - distress
    - restepapir
    - doily
    - ukjent blomst
    - osteklut
    - wood veneer fugl






Tag nr. 16 - maling/medium


  1. Jeg har brukt:

    - Art Anthology
    - Dylusion
    - Glass Beads fra Liquitex
    - bildet funnet på nett
    - diverse blomster
    - knapper
    - div. restepapir
    - die cut fra ....husker ikke jeg :(







Takk for at du titter :)

6 kommentarer:

  1. Knallflotte tags du har laget - det røde var bare lekkert! Digger bakgrunnene du har laget!
    Ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
  2. oy så lekre, tenkte da jeg så den røde at den må være favoritten min rålekker, så blar jeg nedover så ble neste favoritten og så nr 3.. nå klarer jeg ikke si hvilken jeg likte best, veldig fine alle tre <3

    SvarSlett
  3. Hi Tone :) how are you?... wow, your work is still as beautiful as always.. love these tags, especially love the first one... xx

    SvarSlett
  4. Så flotte tags! Veldig forskjellige, men like lekre alle 3! Jeg har aldri laget en eneste tag. Bortsett fra sånne helt enkle som hører til i andre typer kort.
    God helg!
    klem Unni

    SvarSlett
  5. Disse her var skikkelig herlige alle sammen. Nå ble jeg i tag-humør. Du er knall på klin og søl også. Herlig!

    SvarSlett
  6. Her var det mykke lekkert Tone ♥

    SvarSlett