onsdag 9. januar 2013

Kort


Det går i mye kort for tiden....men jeg lager LO`er innimellom så det kommer snart ;)

Kort til oppgave 5 til Askepott og de 10 nøtter på

Casakreativ

Oppgaven var som følger: Jeg vil se et prosjekt som inneholder runde eller ovale former. Om du velger å lage et rundt kort, en rund LO, en oval tag eller ha med elementer som viser disse formene er helt opp til deg.


Jeg har brukt:

- hvit bazzill
-restepapir
- doily
- diverse bånd
- metallpynt
- stempel (ukjent)
- håndsydd

Takk for at du titter :)


6 kommentarer:

  1. Flott kort! Flotte farger og nydelig med kakeserviett og sløyfe!
    Ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
  2. Kjempesøtt kort! Morsomt å se at det er flere enn meg som scrapper kronologisk! :)

    Ha en fortsatt kreativ uke!

    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelig kort!! Liker at det er enkelt og stilrent :)

    SvarSlett
  4. det var et utrolig fint kort. liker det hvite mot duse farger :) Det er jeg altfor dårlig på

    SvarSlett
  5. Dette var et flott kort! Elsker sømdetaljen :)

    SvarSlett