tirsdag 29. mars 2011

Full av sjarm - Casarunway oppgave 6

Mitt bidrag til Casarunway oppgave 6 på Casakreativ

Oppgaven lød:
Bruke lerret/sticky back canvas, (sliter du med å få tak i noen form for lerret vil bruk av tekstiler som ligner på Lerret som erstatning også bli godkjent. Feks Lin, dongeri osv)Så jeg vil se noe av lerret (tekstiler) på din LO! Det må være såpass tydelig at det er lett å gjenkjenne.
I tillegg vil jeg dere skal bruke stensiler/masks som et element!

Bildene er av Daniel ved Åmotdammen, august 2006.

Jeg har brukt:

- beige bazzill
- linstoff
- mønsterpapir fra Scenicroutepaper + Lifes Journey + bølgepapp
- chipboard fra Maya Road med crackle paint fra Tim Holtz
- filmstrip ribbon fra Tim Holtz
- magic mesh
- bokstaver fra Adornit + Jenny Bowlin
- metallpynt, embosset
- masks fra Prima
- osteklut
- glimmermist
- knapper

Takk for at du titter :o)




Detaljbilder:







2 kommentarer:

  1. Denne var bare så flott, og flott bruk at tekstiler! Nydelige farger:)

    SvarSlett
  2. Setter sånn pris på hilsen i bloggen min:)) Tusen takk. Dette bidraget var gjennomført. Måten du har brukt de ulike materialene på og fargesammensettingen, får frem bildene på en stilig måte.

    SvarSlett