tirsdag 29. januar 2019

AJ - Mål for 2019 - Goal for 2019


Jeg har egentlig ingen mål for 2019, men man har selvfølgelig noen tanker om hva man vil gjøre mer av eller mindre av, begynne med eller slutte med osv.
Så da har jeg prøvd meg på en Art Journal side med noen av tankene.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I really have no goals for 2019, but of course I have some thoughts on what I want to do more of or less of, start with or end with etc.
Here I have tried to make an Art Journal page with some of my thoughts.

I have used:

- Ecoline floated water paint
- stamp from Tim Holtz and Papirdesign
- embossing powder
- hand drawn doodling

Thanks for looking :)








I participate in following challenges:

- More Than Words - January 2019 - Goals and Journaling - 31.1














- The Artistic Stamper - New Year - Anything goes - 31.1

- Scrappiness - Utfordring #01 - Nytt - 14.2

AJ er egentlig nytt for meg siden jeg kun har laget, tror det er to sider, tidligere i min scrappekarriere :) Her har jeg i tillegg embosset, noe jeg aldri har gjort på AJ før.

6 kommentarer:

  1. Lovely :) Thank you for joining in The Artistic Stamper Creative Challenge

    SvarSlett
  2. WOW! Love you incorporated your journaling! Thank you for playing along with us at More Than Words!

    SvarSlett
  3. The colors used are beautiful. I like a lot
    Thank you so much for playing along with More Than Words

    SvarSlett
  4. So juicy! Thank you so much for playing along with More Than Words!

    SvarSlett
  5. Lekker AJ side. <3 Herlige farger.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappiness. Lykke til. :-)

    Klem DT Line

    SvarSlett
  6. Åhhh denne var lekker!
    Herlige farger, detaljer og lekkert gjennomført :)
    Takk for at du deltar hos Scrappiness,
    Dt-Maya

    SvarSlett