lørdag 1. desember 2018

Project Life - Juleavslutning - PL Christmas shutdown - DT ARTastic


Jeg har mange bilder av Daniel som liten og siden jeg scrapper alle så tar det litt tid.....derfor er jeg bare på 2007 ....hehe. Dette er bilder fra juleavcslutning i klassen i desember 2007.
Siden jeg har så mange bilder blir det Project Life :)

Dette er mitt siste bidrag i design teamet hos ARTastic. Jeg har hatt en kjempeflott tid og setter stor pris på Jane som tok meg inn i teamet i 2016. Tusen takk Jane ♥

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I have taken a lot of pictures of Daniel as a little boy, and since I scrapping every photo it takes time.....thats why I am still in 2007....lol. These pictures is from Christmas shutdown in his clas, December 2007.
Since I have so many photos I made a Project Life page :)

This is my last contribution as a design team member at ARTastic. I have had a great time and really appreciate Jane who took me into the team in 2016. Thanks a lot Jane♥





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar