lørdag 18. august 2018

Ti 10x10 kort med papirbag - Ten 10x10 card with paperbag


Jeg måtte jo hive meg over 10x10/ett ark trenden jeg også :) Jeg har tenkt på dette mange ganger, men aldri kommet i gang....men nå fikk jeg endelig prøvd meg jeg også :)

Moro dette her....og veldig flotte gave-pakker å gi bort da.
Jeg laget mine kort i tema julekort :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I had to throw me over the 10x10 card/one sheet trend too :) I've thought of this many times but never got started .... but now, I finally got to try it :)

This was fun .... and very nice gift packages to give away.
I made my card with theme Christmas :)

I have used:

- paper from Papirdesign
- labels from Søstrene Grene
- stamps from Papirdesign, Staz on and North Star Design
- embossing
- stars from Storyteller

Thanks for looking :)









I participate in following challenges:

- Huldra Designstudio (facebook) - Lag 10 kort i 10x10 størrelse - 31.8
Papiret er to-sidig :)











- Creative Inspirations - August challenge - Holidays - 3.9

- Craftyhazelnut`s Patterned Paper - August challenge - use patterned paper - 31.8

- House of Cards - August Challenge - Use Patterned Paper and/or colors - 31.8












- Let`s Craft and Create - Challenge #140 - Anything goes + option LOTS OF LAYERS - 31.8

- HobbyVision Design Team - Challenge #76 - Glitters - 18.8

- Southern Girls - Stamp your Mark on It with Team Lou - 20.8


5 kommentarer:

  1. Knall flotte kort. Herlig å se hvor kreative vi kan være med å bruke 1 mønster ark. Digger denne oppgaven Klem Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. What a beautiful set of cards. Thanks for sharing with CHN patterned paper challenge.
    Margaret

    SvarSlett
  3. Beautiful creations, lovely designs! Thank you for sharing with us over at Let's Craft and Create. We hope to see you again.
    ~ DT Sherry x

    SvarSlett
  4. Beautiful creations. Thanks for entering this month's challenge at Creative Inspirations and good luck, Jayne DT

    SvarSlett