søndag 1. mars 2015

Småkort med scrappepynt fra Kaalen Paperie

Jeg har laget noe småkort med scrappesaker fra Kaalen Paperie

Kortene måler 10x10 og bakgrunnen har jeg laget selv med stencil og mist/ink før jeg klistret på klistremerke fra Kaalen Paperie






Jeg deltar på utfordring hos Ett trykk med disse kortene - minikort i 10x10 cm. 

*****************************  


Jeg har også dekorert en pillow-eske som også er fra Kaalen Paperie. Jeg ville beholde den opprinnelige kraft-fargen og har derfor sprutet med hvit Dylusion og surren en tråd rundt før jeg festet tag med "thank you" stempel fra samme sted.

Du kan se min artikkel om utstyret her


3 kommentarer:

  1. Næ så herlige småkort! Kjempestilige!Og det var pillow-esken også, stilig!
    klem Unni

    SvarSlett
  2. Så enkelt og delikat og genialt - herlig Tone :)

    SvarSlett
  3. LEKRE ja! Jeg digger at du er så alsidig hva du lager. Du har sånt et spenn i stil og ikke minst hva du kan lage. Flinka!!

    SvarSlett