fredag 25. april 2014

Project life - Bursdag side 1, 2 og 3

....side 4, 5 og 6 kommer senere ;)

Daniels bursdag, 2007.

Når Daniel ble 7 år feiret han bursdagen sin på Hoppeloppeland. De var 14 gutter med Daniel og det ble tatt maaaange bilder :)
Da var det greit å bruke Project Life lommene :) Jeg har sladdet ansiktene til de andre barna.

Her kommer et lite billeddryss :)
Sidene først og detaljbildene etterpå.

Jeg har, bortsett fra PL kort, stort sett brukt det jeg har hatt fra før. QK bokstaver, skrevet ut en del fra nett, gamle stempler fra Hege AL, tags og chipboard fra Wycinanka.net.
















9 kommentarer:

  1. Kjempelekre sider fullspekket med det som ser ut som gode minner! Veldig flott pyntet, som passet veldig fint til temaet til sidene :)

    SvarSlett
  2. Kanonlekkert! Masse herlige farger og passe pyntet (etter min smak) :)

    SvarSlett
  3. Kjempestilige sider! Flott pyntet!! :)

    SvarSlett
  4. Flotte sider og masse inspirasjon til pynting :-)

    SvarSlett
  5. Kjempeflotte PL-sider. Liker at du har fått med så mange bilder, samtidig som de var utrolig flott pyntet. Takk for titten! :)

    SvarSlett
  6. Kjempeflotte sider du har laget! Herlig pyntet!

    SvarSlett
  7. Herligt. Jeg synes, det er så morsomt med delte billeder og pynt, som du har gjort nogen steder her. Det giver en flot effekt.

    SvarSlett