Mitt bidrag til Casarunway oppgave nr 5 på Casacreativ.
Oppgaven lød som følger:
-Clusterstil.
-Vi vil ha hvit bakgrunn.
-Vi vil ha maling eller mist.
-Vi vil ha bruk av stempel. (tekst eller motiv, ditt valg.)
-Her er det ikke lov til å bruke blomster.
-Og her er noen farger vi vil ha med også; orange, turkis, lime. (Du kan bruke flere farger, men vi vil ha mest av disse fargene)
Jeg har brukt:
- hvit bazzill
- restepapir
- glimmermist
- skystempel (ukjent, gave)
- figurer fra 3ndy Papir

Takk for at du titter ! :o)
Detaljer:

Oppgaven lød som følger:
-Clusterstil.
-Vi vil ha hvit bakgrunn.
-Vi vil ha maling eller mist.
-Vi vil ha bruk av stempel. (tekst eller motiv, ditt valg.)
-Her er det ikke lov til å bruke blomster.
-Og her er noen farger vi vil ha med også; orange, turkis, lime. (Du kan bruke flere farger, men vi vil ha mest av disse fargene)
Jeg har brukt:
- hvit bazzill
- restepapir
- glimmermist
- skystempel (ukjent, gave)
- figurer fra 3ndy Papir

Takk for at du titter ! :o)
Detaljer:
















































