torsdag 24. mars 2011

kinahuske - Casarunway oppgave 5

Mitt bidrag til Casarunway oppgave nr 5 på Casacreativ.

Oppgaven lød som følger:

-Clusterstil.
-Vi vil ha hvit bakgrunn.
-Vi vil ha maling eller mist.
-Vi vil ha bruk av stempel. (tekst eller motiv, ditt valg.)
-Her er det ikke lov til å bruke blomster.
-Og her er noen farger vi vil ha med også; orange, turkis, lime. (Du kan bruke flere farger, men vi vil ha mest av disse fargene)

Jeg har brukt:

- hvit bazzill
- restepapir
- glimmermist
- skystempel (ukjent, gave)
- figurer fra 3ndy Papir




Takk for at du titter ! :o)

Detaljer:

tirsdag 22. mars 2011

Sjøudyret i Loch Ness ? - Thats just so cute corlors 3

Mitt bidrag til Thats just so cute sin fargekonkurranse, colors 3 :o)

Bildene er tatt i Jesperhus blomsterpark i Danmark, 2006.

Jeg har brukt:

- Hvit bazzill
- Restepapir
- QK Revolution gjerde + blomst
- Div blomster
- Glimmermist
- Bokstaver fra Jenny Bowlin + Adornit
- Div bånd
- tags

Takk for at du titter :o)




Detaljbilde:

onsdag 16. mars 2011

Set goals and go for it - Casarunway oppgave 4 - på Casacreativ

Mitt bidrag til Casarunwayen på Casacreativ

Oppgaven lød:
"Denne gangen skal dere finne frem det dyriske i dere.
Mange klær, vesker, støvler etc. fra årenes mote har vært preget av ulike dyreprint -la deg inspirere av bildet nedenfor.

Vi vil se at du bruker svart som hovedfarge, det skal være innslag av metall og noe i dyreprint ark, stoff, fjær etc.
- men det skal synes godt at det er der.
Ellers kan du stæsje som du vil - men det er IKKE lov å bruke hvitt/offwhite i noen form, kun til tittel hvis du må."

Jeg har brukt:

- sort og turkis bazzill
- masks fra Tim Holtz
- glimmermist
- bokstaver fra Heidi Swapp
- sommerfugl fra Tattered Angels
- papirbord fra Panduro
- blonde
- metallringer
- fjær
- panter skrevet ut fra internett
- sommerfugl punch fra Martha Stewart



Detaljbilder:







Takk for at du titter :o)

søndag 13. mars 2011

Cool MC guy - Scrappehusets "Vi tar`n"

Mitt bidrag til Scrappehusets "Vi tar`n" hvor vi skulle la oss inspirere av denne flotte LO`en som Frynologia har laget :o)



Her er min LO:

Jeg har brukt:

- hvit bazzill
- restepapir
- chipboard fra Maya Road
- QK Abigail
- stempelet er laget med magic mesh




Detaljbilder:






Takk for at du titter :o)

mandag 7. mars 2011

Lets party - Casarunway oppgave 3 på Casacreativ

Mitt bidrag til Casarunway oppgave 3 på Casacreativ :o)

Oppgaven lød:

"80 talls inspirert LO. Denne oppgaven skal dere få kose dere med plastikk og rosa (det er jo nesten rødt ), og med plast mener jeg ikke noe som ligner på bobleplast. Ja og så må det være med en eller annen merkelapp fra et klesplagg."

Og her er mitt forsøk :o)

Bildene er fra en vårfest på jobben, april 2006.

Jeg har brukt:

- sort bazzill
- diverse restepapir
- Tim Holtz filstrip ribbon
- bling fra Prima
- knapper
- osteklut med glimmermist
- plastikk er fra innpakking av et bind :o)
- tagen er fra sko kjøpt på Økonomi sko
- dødningshodet er avtegnet etter grungeboard fra Tim Holtz

Takk for at du titter :o)




Detaljer:









Sassy Lil`sketches 7`th reveal - March

Here is the sketch on Sassy Lil`sketches 7`th March :o)

Made by Cherie Averill :o)



And here is my take on the sketch:



Details:



Sponsor this month is Nikki Sivils


March digisponsor is:

Sassy Studio Design




Hope you will play along :o)
Upload your LO `in the gallery before April 5th at 11:59 PM EST !!!

Remember that there are also card challenges at Sassy Lil` Sketches. You can find it here

lørdag 5. mars 2011

Tusenfryd 2006 - Vinterscrappen, oppgave 1 på Scraphaugen

Mitt bidrag til Vinterscrappens oppgave 1 på Scraphaugen :o)

Første oppgave lød som følger:
"Første oppgave er forholdsvis "fri", dvs vi vil se krativ bruk av maling/medium på prosjektet ditt. Du kan altså bruke maling, mist, gesso, voks, Sparkel(!), decopage, distress ink, lim, ja alt hva du kan komme på. I tillegg må en serviett være representert på prosjektet."

Bildene er som tittelen sin fra Tusenfryd i 2006 :o)

Jeg har brukt:

- hvit bazzill
- serviett
- mask fra Tim Holtz
- glimmermist
- bølgepapp
- tau
- sommerfugler printet ut fra nett
- diverse metallpynt

Takk for at du titter :o)




Detaljer:




tirsdag 1. mars 2011

uten tittel - Casarunaway oppgave 2

Dette var mitt bidrag til Casarunway oppgave 2 på Casakreativ

Oppgaven lød slik:

Slå dere løs og lek med mønster og farger!

Jeg har følgende tre krav:
- minimum én hjemmelaget blomst på LOen, og den skal ha en fremtredende plass,
- minimum tre ulike bånd (det du evt bruker på å lage blomsten av, regnes ikke med her, symaskintråd godtas ikke),
- minimum fem ulike mønsterark (overlays, bobleplast, gamle boksider/noteark eller bølgepapp godtas ikke som mønsterark)

Bildet er av Daniel på Tusenfryd, 2006 :o)

Jeg har brukt 11 forskjellige restepapir og fire forskjellige bånd :o)
- EK Punch.
- hjemmelaget blomst

Det ble ingen tittel eller journaling denne gangen :o)
Bare fargerik moro :o)

Takk for at du titter :o)




Detaljer:

Du tar "lappen"

Dette er en dobbel LO jeg har laget som inspirasjons LO til månedskonkurransen i mars på scrapbook express :o)

Bildene er av Daniel når han tar "lappen" på Tusenfryd i 2006 :o)

Jeg har brukt:

- grønn bazzill
- mønsterpapir fra Chatterbox og ukeblad
- thickers
- chipboard sirkler fra Imagintion Project
- border punch fra Martha Stewart
- stickers fra Karen Foster + Paper Pizazz
- stempler fra Kaiserkraft
- Hambley overlay

Takk for at du titter :o)



Detaljer:



fredag 25. februar 2011

Just cruisin - Oppgave 1 - CASArunaway

Dette var mitt bidrag i CASArunaway oppgave 1, på Casakreativ :o)

Oppgaven lød som følger:
Så i tillegg til farger vil vi se:
Søm med ekte tråd i en eller annen fasong.
Pynteperler, raindrops, halvperler, brads eller hva dere har som passer sammen med dette.
Noe mist OG maling - det gir alltid noen tøffe effekter.
Og noen blomster vil vi og ha.
Tape skal og være synlig på denne. Her kan dere bruke japansk dekortape / washitape, maskeringstape, bandasjetape, gaffatape eller hva dere har.

Det skal være overskrift på LO'en dere lager.


Bildene er av Daniel i en attraksjon på Tusenfryd sommeren 2006 :

- hvit bazzill
- diverse restepapir
- akrylmaling + glimmermist
- transparent pynt fra Maya Road
- QK Frankie
- raindrops
- håndsydd
- washitape + tape fra 7-Gypsies
- stempel fra Hege Lundquist

Takk for at du titter :o)



Detaljer:





tirsdag 22. februar 2011

You love to fly - Casapapiralong februar 2011

Mitt bidrag til Casapapiralong februar 2011 på Casakreativ :o)

Bildet er av Daniel i en fly-attraksjon på Tusenfryd, 2006.

Jeg har brukt:

- blå bazzill
- diverse restepapir
- metallpynt fra Panduro
- bokstaver fra Doolebug Design + Adornit
- rub-ons fra Scrappers Choise
- robot fra Maya Road
- acrylmaling + glimmermist
- mursteinstempel fra Magnolia

Takk for at du titter :o)




Detaljbilder:



lørdag 19. februar 2011

Scrapperikts utfordring # 18 - Bare så fint at mamma måtte ta bilde

Mitt bidrag til Scrapperikets utfordring # 18 - bruk bølgepapp.

Bildene er av Daniel og Vidar i Tunisia i 2006. Det øverste bildet måtte jeg bare ta fordi veggen var så utrolig flott, derav tittelen. Det andre bildet er D og V som står foran en vill vesten-restaurant som var utrolig flott laget :o)

Jeg har brukt:

- kraftkartong
- mønsterpapir fra Basic Grey
- bølgepapp
- overlay fra Hambley
- grungeboard
- bokark

Takk for at du titter :o)

søndag 13. februar 2011

Scrappehusets "Vi tar`n" - Dragetur

Her er mitt bidrag til Scrappehusets "Vi tar`n" :o)

Dette var LO`en vi skulle la oss inspirere av. Den er laget av Michelle Clement




Bildene er av Daniel og B-T i mini berg- og dalbanen på Tusenfryd, sommeren 2006.

Jeg har brukt:

- hvit bazzill
- masse forskjellig restepapir, blant annet Kaiserkraft
- thickers
- QK Frankie + stickers fra Basic Grey
- Maya Road transparent ugle
- tickets fra Tim Holtz
- brad fra Panduro

Takk for at du titter :o)




Detaljer:





søndag 6. februar 2011

Sassy Lil`sketches 7`th reveal

Here is the sketch on Sassy Lil`sketches 7`th February :o)

This is my first LO as a member at the design team at Sassy Lil`sketches ...very exciting.

Here is the sketch, made by Cherie Averill :o)



And here is my LO for the 7`th Sassies Sketch.

I have used:

- white bazzill
- cardboard
- patterned paper from Daisyd`s + 3ndy Papir
- thickers
- QK balloons
- digistamp from Lauretta's Digital Stamps



Details:





Sponsors this month is:

Lauretta's Digital Stamps


Expressions Vinyl



Card Sketches

Cosmo Cricket



I hope you will play along with us this month. There are great prizes to win :o)
Your layout must be linked on the Sassy Lil` Sketches by March 5th at 11:59 PM EST